fbpx

Den smartaste feedbackterminalen i världen

Generell nöjdhet i all ära - vi adderar också djupgående analys, dynamiskt innehåll och en oändlighet av anpassningsmöjligheter - framtaget utifrån beteendevetenskap.
Välkommen till den nya standarden av touchscreenenkäter.

Några av våra kunder:

Några av våra kunder:

Riktig analys

Vi har inte bara lättsamma smileys, vi gör också en djupgående analys

Robust byggd

Material i robust metall med en stabil fot specialbyggd för ändamålet

Anpassat utseende

Anpassas med er grafiska profil & efter era önskemål

Offlineinsamling

Instabilt internet? Inget problem, våra enheter samlar också in offline

"Pull" istället för "Push"

Lockar respondenter att svara istället för att tvinga på dem långa enkäter

Toppmodern teknik

Vi använder bara högkvalitativ teknik med högsta prestanda

Lås & Fästklar

Enheten är låst och har också förberedelser för låsvajer och fäste i marken

Plug & Play

Superenkelt att komma igång, sätt i sladden och kör!

Ett utseende för varje behov

0 %
...eller fler svarar på följdfrågor så använd det till er fördel.
0 sek.
...är vårt “attention span”, och vår mätare är optimerad utifrån detta med psykologisk precision.
0 %
...av en upplevelse, oavsett om det gäller kundresan eller arbetslivet, undersöks inte. Och den direkta upplevelsen stäms aldrig av.
20 - 0 %
...kommer till tals. Jämfört med traditionella metoder där mindre än 1% kommer till tals. Med en feedbackstolpe kan svarsfrekvensen mångdubblas, utan överdrift.


Snabb feedback - vital i den moderna världen

När du skickat ut din traditionella enkät, väntat på svar och sedan sammanställt resultaten och slutsatserna själv har datan redan hunnit bli inaktuell. Världen förändras och så gör även åsikterna. Tänk om du kunde samla in feedback löpande istället och agera i nuet. Då skulle dina förbättringar vara det som faktiskt efterfrågas. 

Vi glömmer 90% av en upplevelse inom 30 dagar
Faktum är att vi sätter helt olika betyg på samma upplevelse – om du sätter betyget när det händer istället för i efterhand.

”Det upplevande jaget”, som det kallas inom forskning, håller i nyckeln inom alltifrån köpbeteende till stressnivå. Men traditionella enkäter förbiser det upplevande jaget och lyssnar istället på ”Jaget som blickar tillbaka”. Vill du öka kundnöjdhet eller få mer välmående medarbetare är det dags att tänka om hur – och när – ni mäter deras åsikter.
Nyfiken på vad vi kan göra för er?

Tel: 010-1510909    |    Email: kontakt@greatrate.se

Få reda på orsakerna i en enkel handlingsplan

Detta är vår mest populära metod. Den ger respondenten valet att svara på några snabba följdfrågor som sedan analyseras på djupet. En Handlingsplan kommer automatiskt till din inkorg, redo för vecko- eller månadsmötet.

Smileys som mäter generell nöjdhet

Följ er utveckling genom en enkel smiley-fråga. Denna fångar upp den generella magkänslan.

Följdfrågor med djupgående analys

Välj följdfrågor från en mall eller skriv egna. Respondenterna väljer själva om de vill svara eller inte. Vi har tagit hjälp av forskning för att så många som möjligt ska svara.

Handlingsplanen kommer automatiskt

De följdfrågor som skapar nöjdhet och missnöjdhet pekas ut. Du behöver inte ens tolka några grafer, det du behöver prioritera för att öka nöjdheten står klart och tydligt.

featured

Många fler frågetyper

Smileys

Smileys

Använd smileys, stjärnor, siffror eller dina egna symboler. Skala 3-5.

Följdfrågor

Följdfrågor

Överskådlig sida med kortfattade följdfrågor. Perfekt efter en helhetsfråga.



Net Promoter Score

Net Promoter Score

NPS-frågan: "Hur troligt skulle du rekommendera oss?" är standard inom kundnöjdhet.



Öppen kommentar

Öppen kommentar

Samla in fritext eller kontaktuppgifter i ett anpassat fält för email eller nummer.



Flervalsfråga

Flervalsfråga

Spalta upp dina alternativ och bestäm hur många val som får göras.



Bildfråga

Bildfråga

Ladda upp egna bilder, om det så är på maträtter, avdelningar eller annat.



Smart tackruta

Smart tackruta

Ge respondenten valet att gå vidare med "Tack, vill du gå vidare?", för bästa resultat.



Fler alternativ + mallar

Fler alternativ + mallar

Använd frågebiblioteket och mallarna för att komma igång snabbt.



Kraftfull Rapport & Analys

Handlingsplaner

Automatiskt genererade handlingsplaner levereras till er mailkorg på en tid som passar er. Ni får ett färdiganalyserat prioriteringsunderlag baserat på en djupgående analys. Handlingsplanen är speciellt framtagen för att enkelt kunna kommuniceras till er personal.

Export & Rapport

Ni kan hämta ut anpassade exporter i antingen PDF eller CSV/Excel. Det är möjligt att exportera på urval eller respondentgrupp. Vill ni ha sammanfattningar skickade till er löpande kan ni aktivera Auto-rapporter som kommer Dagligen, Veckovis eller Månadsvis.

Portalen & API

Vår molnbaserade portal är tillgänglig dygnet runt alla dagar. Ni når alla era resultat i realtid och kan med vår avancerade segmenteringsmodul segmentera, jämföra eller slå ihop data. Användarhierarkin anpassas efter er organisation och era önskemål. Vi har ett GreatRate-API som låter er överföra data till era egna affärssystem.

featured

Kontaktformulär

Vi ser fram emot att höra från dig, vänligen fyll i formuläret nedan: